יום שבת, 23 ביולי 2011

ביקורת + סווצ'ים - סומק קרמי של מייבילין - Maybelline Dream Touch Blush

לפני שבועיים סוף סוף קניתי את הסמקים הקרמיים הראשונים שלי (הגיע הזמן, לא?). אחרי שקראתי כל כך הרבה ביקורות חיוביות הייתי חייבת לנסות. חוץ מזה היה גם בדיוק בסופר פארם מבצע של 1+1, אז ברור שלקחתי 2! סה"כ ראיתי בסטנד של מייבילין 6 גוונים.

2 הצבעים שבחרתי היו גוון מס' 5 וגוון מס' 7. מה שהיה מוזר לי זה שבין 2 המיכלים היה הבדל, אמנם קטן אבל עדיין קיים. מאוד מוזר במוצר יחסית חדש של אותה חברה.






בכל התמונות שצילמתי צד ימין הוא גוון מס' 5, ובצד שמאל גוון מס' 7.

גוון מס' 5 הוא גוון ורדרד עם נגיעת אפרסקות. נראה מעולה גם במיכל וגם בסווץ', ובמיוחד על הלחיים.
גוון מס' 7 הוא בצבע rose (יש לזה בכלל שם בעברית?) מאוד מקסים. בתאורות מסויימות הוא יכול להיראות סגלגל במקצת.
מה שמוזר לי זה שדווקא גוון מס' 7 (אי אפשר היה לתת להם שמות? זה מעצבן לרשום מספרים!) כשהוא מטושטש, נראה יותר כתמתם מאשר גוון 5.
בשני הגוונים יש שימר מאוד עדין, כך שגם מי שסולדת מנצצוץ תוכל לאהוב אותם, לפחות לדעתי.

המוצר עצמו מגיע בצנצנת זכוכית עם מכסה פלסטיק מתברג. 
הפורמולה מאוד קרמית ונמרחת  כמו חמאה. קל מאוד לטשטש ולעבד לתוך העור. אני מעדיפה להשתמש באצבעות כי ככה אני שולטת במדויק במידת הלחץ שאני מפעילה על העור כדי לטשטש (מידץ לחץ כמעט לא קיימת - פשוט מחליקים את האצבעות על העור והחומר מתמזג בצורה נפלאה).

העמידות שלהם טובה מאוד. אני תמיד מורחת אותם מעל המייקאפ, ושמה מעליהם פודרה שקופה וסומק רגיל.

מה שפחות אהבתי בסמקים זה שהם מתקבלים טיפה שקופים מידי לטעמי לאחר טשטוש (יש כאלה שדווקא יעדיפו את זה ככה). מרוב שהם מטשטשים כל כך טוב, אפשר בקלות להגיע לאובר-טשטוש (אם זה בכלל הגיוני). בגלל זה אני מעדיפה לצרף אליהם סומק רגיל.


ציון סופי: 4.5 כפות




יום שבת, 16 ביולי 2011

Wow Haul - התחדשויות אחרונות מואו - סקירה, תמונות וסווצ'ים

לפני שבועיים בערך הלכתי לסניף החדש של ואו בת"א כדי לראות מה יש שם. ברור שבסופו של דבר יצאתי עם שקית מלאה בדברים מגניבים וזולים. אי אפשר להיכנס לואו בלי לצאת עם טונה של דברים.

אז זה מה שקניתי:


1. מברשת מס' 804 - מברשת אלכסונית לסומק.
2. מברשת מס' 812 - מברשת מניפה.
3. גלוס מס' 7.
4. סומק מס' 9.
5. ברונזר.
6. צללית לבנה מס' 27.

אז שנתחיל בסקירה?


מברשת מס' 804 - מברשת אלכסונית לסומק, מאוד רכה ונעימה. עדיין לא השתמשתי בה, אז אין לי כל כך מה להגיד עליה.

מברשת מס 812 - מברשת מניפה מעולה. אני משתמש בה להנחת סומק. הסיבה שקניתי אותה היא שיש לי נטיה להגזים בסומק עם מברשות רגילות, אז רציתי מברשת שלא תעמיס טונה של חומר ותיתן מראה טבעי. היא עמדה מעולה בציפיות שלי ועושה בדיוק מה שרציתי. אפילו בשימוש עם הסמקים הכי מפוצצי פיגמט שיש לי, היא  נותנת לי מראה טבעי ועדין.  בסמקים עם פחות פיגמנט אני פשוט מעבירה על הסומק ועל הלחיים כמה פעמים. חוץ מזה, גם לא הייתה נשירה של שיערות מהמברשת, דבר שיכול להיות קריטי במברשת כזו, וזאת כי יש לה יחסית מעט שערות.



גלוס מס' 7 - גלוס קורלי נפלא, בעל כיסוי בינוני. יצא לי לעשות סווצ' של פאפיה של רבלון, והוא ממש דומה לו, כמעט דיופ מושלם. הגלוס מכיל בתוכו שימר מוזהב שנראה מעולה על השפתיים. מאוד אהבתי את האריזה הלחיצה בשילוב עם הספוגית הרגילה של גלוסים (שכחתי לצלם אותה - מקווה שתסלחו לי). לדעתי זה יקל על הוצאת החומר שהגלוס יהיה לקראת סיום.





סומק מס' 9 - סומק ורוד טבעי ועדין. בתמונות הוא קיבל טיפה גוון חום משום מה, למרות שבמציאות הוא שילוב של ROSE עם קצת צבע אפרסקי. יש בו מעט שימר עדין, שבקושי רואים כששמים על הלחיים. בגלל שהוא כזה עדין, יש צורך במספר שכבות כדי לקבל צבע נראה לעין (בשימוש עם מברשת מניפה). יתאים בעיקר לבעלות עור בהיר עד בהיר-בינוני. העמידות של היא סבירה. אחרי 12 שעות יש דהייה של הצבע, אבל הוא לא נעלם לגמרי מהפנים.





ברונזר - הברונזר הראשון שאי פעם קניתי. בא בכמות ענקית של 25 גרם. בתמונה הראשונה בפוסט ניתן לראות איזה ענקי הוא בהשוואה לסומק והצללית. הברונזר מגיע בגוון אחד בלבד, לא כתום מידי, שנתן חמימות נעימה לפנים. כשסתכלים עליו לפני שפותחים אותו פעם ראשונה, רואים מעיין ציור של פרח מכוסה בנצנצים זהובים. זה מטעה כי בטוחים שהברונזר כולו מכיל שימר, אבל בעצם זו רק שכבה דקה של נצנצים, שבוויש הראשון עם מברשת נעלמים. מי שלא אוהבת נצנצים, מומלץ שלפני השימוש הראשון תעביר כמה ווישים על השטח כדי להיפטר מהנצנצים ולהישאר עם ברונזר מאט לחלוטין.
בסווצ' למעלה השתמשתי במברשת רחבה  ושמתי שכבה אחת. ב-2 שכבת ניתן להגיע לצבע יותר כהה שיתאים גם לבעלות עור ביינוני.
העמידות שלו לא רעה. אחרי 12 שעות עדיין רואים אותו. הבעיה היחידה שלי איתו היא שכשהשתמשתי בו על הצוואר כדי להשוות אותו לצבע של המחשוף, אז עד סוף היום הוא פשוט התקפל לי לתוך הקמטים שיש בצוואר.




צללית מס' 7 - צללית בצבע לבן מאט לחלוטין. קניתי אותה כדי להבהיר את עצם הגבה והזווית הפנימית של העין כשאני משתמשת בצלליות בצבע מאט. כשהייתי בחנות עשיתי סווצ' עם האצבע ומאוד התלהבתי כי הצבע היה נהדר ורווי , אבל כשהגעתי הביתה ושמתי בעין עם מברשת די התאכזבתי. הצבע היה דהוי למדי. לא משנה כמה שכבות שמתי, הלבן עדיין לא היה מספיק בולט לטעמי. הצללית הזו הייתה הדבר היחיד מואו שאכזב אותי.


יום רביעי, 13 ביולי 2011

10 מוצרים שאף מגירת איפור לא שלמה בלעדיהם (6 מאסט + 4 אופציונליים), וגם עדכון קצרצר

שלום בננות.

מצטערת על מחסור העדכונים בזמן האחרון. הייתי שבוע באילת וחזרתי עייפה אך מרוצה (למרות שלא קניתי שם בכלל איפור - אני בשוק מעצמי! אבל בעלי מרוצה). חוץ מזה עכשיו גם אין רכבות מהדרום, אז אני קמה כל בוקר ב-4 וחצי כדי להגיע לעבודה בזמן, וחוזרת הביתה לקראת 7 בערב, כשכבר אין תאורה טובה לצילום סווצ'ים (התאורה שלי בבית על הפנים).
יש לי כמה וכמה מוצרים חדשים מהתקופה האחרונה (כמה ממאק וכמה מוואו) שיקבלו סקירה בקרוב.

ולהלן הדבר העיקרי שלשמו התכנסו כאן היום:
עשרת המוצרים שלדעתי כל אחת צריכה במגירת האיפור שלה. 6 שהם מאסט לטעמי, ו-4 שלדעתי לא חובה, אבל תמיד יוסיפו עוד.
  1. מייקאפ - מייקאפ טוב הוא הבסיס לאיפור. הוא בעצם מחליק את הפנים שלנו ומהווה "דף לבן" לתחילת האיפור. לדעתי גם מי שיש לה עור מושלם ללא פגמים זקוקה למייקאפ, אפילו ברמת כיסוי הכי נמוכה שיש. מייקאפ גם עוזר לשאר האיפור להתקבע יותר טוב (למשל סומק כמעט ולא יחזיק לעולם על עור ללא מייקאפ). יש מאות סוגים של מייקאפ וכל אחת יכולה להתאים לעצמה את מה שעובד בשבילה הכי טוב, החל ממייקאפים כמעט שקופים ועד לכיסוי אטום לחלוטין, מייקאפים נטולי שומן, מירליים, נוזליים, קרמיים וכו'.
  2. פודרה - מקבעת את המייקאפ ועוזרת לו להחזיק מעמד יותר זמן. בחורף לפעמים אפשר להסתדר ללא (תלוי במייקאפ), אבל בקיץ הוא הכרחי בגלל כל הזיעה (פיכס). אין דבר יותר מזעזע מלראות מישהי שהמייקאפ נמס לה מהפנים כי היא לא קיבעה אותו. קיימות פודרות בצבעי העור, שדורשות התאמה לצבע העור, וגם פודרות שקופות, שהן בעצם נראות לבנות במיכל, אבל מתקבלות שקופות על הפנים. ניתן להשיג אותן גם מוצקות וגם בתפזורת.
  3. פריימר לעיניים - אני לא מבינה איך שנים הייתי מסתובבת עם צללית דהויה שחצי ממנה נכנסה לקפלים בעפעף. ולא רק שזה עוזר לעמידות, מרבית הפריימרים גם גורמים לצללית להיות רוויה יותר וחיה יותר. רוב הפריימרים מקבלים שקופים  על העין, ככה שמי שצריכה להסתיר כלי דם, מומלץ לה לחפש פריימר עם כיסוי גבוה (למשל פיינטפוט של מאק - טכנית הוא לא פריימר, אלא צללית קרם, אבל הוא מעולה בתור פריימר).
  4. מסקרה - אני יכולה לוותר על צללית ואפילו על אייליינר, אבל על מסקרה בחיים לא. בכמה משיחות זריזות של המברשת ניתן לקבל מיידית מראה חי יותר ועירני יותר. פעם אחת יצא לי ששכחתי לשים מסקרה בבוקר, והרגשתי כאילו אני ערומה. מבחר המסקרות הוא עצום, החל מסוגי מברשות שונים ומשונים, וכלה בצבעים מדהימים.
  5. מברשות איפור - את יכולה להשתמש במייקאפ הכי יקר ובצללית הכי פיגמנטית, אבל אם אין לך מברשת טובה להנחה או טשטוש אז הם לא שווים כלום. המאסט שלי הם מברשת למייקאפ, לפודרה, לצללית (הנחה וטשטוש - יכולה להיות אותה מברשת) ולסומק.
  6. מקדם הגנה - אמנם טכנית זה לא נחשב כאיפור, אבל בארצנו הקטנה והחמה זה דבר הכרחי. אני לא יוצאת מהבית בלי לשים קרם הגנה על הגוף. לפנים יש גם מקדמי הגנה מיוחדים, וגם ניתן להשתמש בפריימר או מייקאפ עם מקדם הגנה (בד"כ נמוך, ככה שלבהירות עור מומלץ להוסיף מוצר נוסף).
וזה היה הבסיס. אם את מהמשקיעות ורוצה לתת טאץ' נוסף, את מוזמנת להמשיך לקרוא :-)
  1. סומק  - לא מאסט, אבל תמיד מומלץ. יכול לשדרג כל הופעה. אני רק לאחרונה נכנסתי לקטע של סמקים ואפשר להגיד שהתמכרתי. את ההבדל רואים הכי טוב בתמונות: במקום פנים חיוורות רואים פנים עם הסמקה נעימה לעין ומאוד מחמיאה. למראי טבעי ורך מומלץ להשתמש בסומק קרמי ולא במוצק.
  2. שפתון/גלוס - כמו הסומק, מוסיף המון לאיפור. כששמים מייקאפ, לשפתיים יש נטייה להיבלע מתחת למייקאפ, וקצת צבע יעשה את כל ההבדל.
  3. אייליינר - תוחם את העין מלמעלה בצורה מחמיאה וגורם לריסים להיראות יותר ארוכים ומלאים. בעזרת אייליינר ניתן לתת אשליה של עיניים יותר גדולות, יותר קרובות, יותר רחוקות ועוד, והכל בעזרת טכניקה נכונה. ניתן למצוא טוטוריאלים מעולים ביוטיוב.
  4. עיפרון עיניים לבן -  לתיחום פנימי של העין. נותן אשליה של עין גדולה ופתוחה יותר. בתור בעלת עיניים קטנות, אני לא יכולה בלעדיו.לבעלות עיניים קרובות ניתן גם לשים בזוית הפנימית של העין לקבלת מראה של עיניים רחוקות.
אני רוצה רק להבהיר שהרשימה היא דעה שלי בלבד. לכל אחת יש דרישות שונות מהאיפור שלה, ככה שיכול להיות שחלק מהדברים שרשמתי לא יתאימו לה, או שיתווספו לה דברים לרשימה. כמובן כולכן מוזמנות להגיב לפוסט ולספר על המוצרים שלכן.