יום שישי, 30 בספטמבר 2011

ביקורת סווצ'ים על NYX Cream Blush

בחצי שנה האחרונה נכנסתי חזק לעניין הסמקים. עד לפני חצי שנה היה לי סומק אחד, שהשתמשתי בו לקונטור. תמיד הייתי בטוחה שבגלל שיש לי פנים עגולות ונמשים, סמקים ורודים ואפרסקיים לא יחמיאו לי. אבל אחרי שהתחלתי לקרוא בלוגים באופן קבוע ולראות סרטונים ביוטיוב, ונחשפתי לעולם הענק של הסמקים, נהיה לי חשק לנסות סמקים מכל הסוגים והמינים.

אחרי התנסות מוצלחת במיוחד עם הסמקים הקרמיים של מייבילין, הבנתי שפה לא נעצר הרומן שלי עם הסמקים הקרמיים. זכרתי משיטוטים קודמים באינטרנט את ההייפ סביב הסמקים הקרמיים של ניקס, מה גם שהיה לי נסיון חיובי עם הליפסטיקים העגולים שלהם. בעקבות כל זה, החלטתי שאני מזמינה מאיביי (כמובן שלא יכלתי להתאפק והזמנתי גם סמקים רגילים וליפגלוסים, אבל זה לפוסטים הבאים).

כעבור שבוע הגיע החבילה המהממת שלי, ובתוכה גם הצמד חמד הבא:




(שימו לב שהתמונות לא ממש מהימנות ובמציאות הצבעים יותר בהירים - בסווצ'ים למטה הצבעים תואמים למציאות)

מימין ניתן לראות את גוון ה-Natural ומשמאל Tea Rose.

נתחיל בזה שמאוד אהבתי את שניהם.
ה-Natural הוא מעיין גוון ורדרד מאוד בהיר, שלטעמי יתאים לבעלות גוון עור בהיר מאוד. אני גוון NC15 במאק, ולי הוא מאוד מחמיא. הוא נראה כמו הסמקה טבעית וורדרדה. מושלם ליומיום!
ה-Tea Rose הוא גוון ורוד-חום חם, שמזכיר הסמקה על עור שזוף בקיץ. על העור הוא נראה הרבה יתר בבירור מאשר ה-Natural, ולכן לדעתי מתאים יותר לערב לבעלות עור בהיר, ולבעלות עור כהה גם ליום (למרות שהשתמשתי בו גם לעבודה, אבל בכמות ממש קטנה וזה נראה טוב). לפני טשטוש הוא נראה די חום, אבל ברגע שמתחילים לטשטש, הצד הורדרד שלו יוצא החוצה. לגוון הזה אפילו לא חייב להוסיף סומק אבקתי מלמעלה. רק לפדר וזהו.
שניהם ללא שימר.

המרקם שלהם מאוד קרמי ומאוד לחותי, ככה ששניהם מטשטשים בצורה נפלאה. אני תמיד משתמשת באצבעות כי לדעתי זה יותר נוח לטשטוש סמקים קרמיים. ניתן גם לבנות אותם ולקבל מראה יותר מודגש.
בניגוד לסמקים הקרמיים של מייבילין, הם הרבה יותר פיגמטיים, אז תמיד מומלץ להתחיל עם כמות קטנה.

העמידות שלהם מעולה והם שורדים עליי 12 שעות כמו גדולים.

לגבי הריח, אני לא הרגשתי ריח מוזר. למעשה בכלל לא הרחתי כלום. אפשר להגיד שהם נטולי ריח חלוטין.
ולהלן הסווצ'ים:




מימין זה ה-Natural ומשמאל Tea Rose.


ציון סופי:
5 כפות


יום שבת, 24 בספטמבר 2011

ביקורת על Missha Pefect cover BB cream

לאחרונה, בשקט בשקט, גם הישראליות מתחילות להתמכר למוצר איפור שהאסייתיות מתות עליו כבר שנים - ה-BB Cream.
זהו מעיין מייקאפ קליל ביותר, שבמקור בכלל הומצא ע"י רופא עור גרמני כדי להקל על עור מגורה ואדמומי אחרי טיפולים כגון לייזר, עור שסובל מאקנה וכו'. בנוסף לתכונות המרגיעות שלו, הוא מעניק גם כיסוי קל לעור. מה יכול להיות יותר טוב? גם מטפל וגם מסתיר!

אחרי התלהבות מסיבית בבלוגים למינהם, החלטתי גם אני לבדוק על מה כל המהומה. רציתי מייקאפ קליל שמתאים לקיץ הישראלי, בעל מקדם הגנה גבוה, כיסוי סביר + ועמידות.
עשיתי מחקר קטן וקראתי על סוגים רבים של BB Cream עד שמצאתי משהו שנראה לי הכי טוב בשבילי. בגלל שיש לי נמשים ואדמומיות רבה בפנים, חיפשתי משהו עם אקסטרא כיסוי. ה-Missha Pefect cover BB cream נשמע כמו אחלה פתרון.
אצתי ורצתי לאייבי, וקניתי אותו במחיר מצחיק  של 12 דולר. הגוון שבחרתי הוא מס' 21 Light Beige (בסך הכל אין כל כך הרבה גוונים לבחור מהם. באתר שלהם מפיע גוון נוסף - 23 Natural Beige, אבל ראיתי באינטרנט גם גון יותר בהיר וגוון יותר כהה. אחרי בדיקה נוספת באתר שלהם, גיליתי שרק למיכל הקטן של ה-20 ml יש 2 גוונים. בגדול יש סה"כ 5. ניתן לראות את הגוונים כאן. תודה לנועה מהתגובות שהאירה את תשומת ליבי). בנוסף יש בו מקדם הגנה של 42, פלוס מאוד גדול בקיץ הישראלי.
אחרי שבוע הגיעה החבילה המיוחלת. הקרם היה עטוף בצלופן עם לבבות וסרט. כמובן שמיד צילמתי את זה לפני שפתחתי, אבל לצערי אני לא מוצאת את התמונות. בנוסף קיבלתי מלא מלא דוגמיות של קרמים אחרים, שעדיין לא פתחתי אותם ד"א. למי שמתעניינת, קניתי את זה ממוכר בשם Spicygoods.





המוצר מגיע בטיובה לחיצה עם משאבה, בעלת כמות חומר עצומה של 50 ml (!!!),כשמייקאפ רגיל מגיע לרוב בכמות של 30 ml. המוצר קיים גם ב-20 ml, אבל בטיובה לחיצה ללא משאבה.

הדבר הראשון שעשיתי כשקיבלתי אותו הוא להריח. לדעתי הדעות לגבי הריח יהיו חלוקות. יש לו ריח של קרם טיפולי וקצת זכר של ריח של קרם הגנה. אם מישהי זוכרת את הקרם אבוקדו שמכרו (או שעדיין מוכרים) בבית מרקחת לטיפול בגירויים, אזה הריח מזכיר אותו. לי דווקא הריח לא מפריע.


בהתחלה כשהוצאתי קצת חומר, אמרתי לעצמי "פאק!! זה בהיר מידי וורוד מידי" (אני בערך nc 15 בגוונים של מאק בחורף, ומעט כהה יותר בקיץ) ומייד התבאסתי. אבל אל דאגה, אחרי שהוא מתייבש הוא מתכהה ומצהיב טיפה, ומתאים לי בול.

החומר עצמו נראה סמיך כשהוא יוצא מהטיובה, שכן כשהוצאתי קצת ליד הוא שמר על הצורה ולא התפזר, אבל כשהתחלתי לטשטש אותו, הוא התנהג כמו מייקאפ נוזלי והיטשטש בצורה נפלאה.
אחד הדברים הפחות טובים בו זה שלוקח לו זמן להתייבש אחרי ששמים אותו על הפנים. לצערי אין לי זמן בבוקר לחכות לייבוש מלא, אז אני מפדרת מעליו כשהוא עדיין דביק כזה, מה שלא פוגם בתוצאה הסופית.
הכיסוי שלו לא רע בכלל, כמו שכבה דקה של קולורסטיי של רבלון. מספיק בשביל לכסות אדמומיות ולעדן את הנמשים שלי. בימים שצץ לו פצעון, אני חייבת להשתמש בקונסילר כדי לכסות אותו, אחרת רואים אותו דרך ה-BB Cream. 
מבחינת עמידות, גם הייתי משווה אותו לקולורסטיי. מצד שני, קולורסטיי מעולם לא היה סופר עמיד עליי, ואחרי 12 שעות הייתה נזילה קלה שלו מהפנים שלי (יש לי עור מאוד שמן). אחרי שיחה בטלפון הנייד אפשר לראות מייקאפ על המסך. הדבר היחיד שבאמת מחזיק אצלי 12 שעות זה הדאבל-וור של אסתי לאודר.
מה שכן אהבתי, שזה שסמקים אבקתיים שרדו עליו בצורה נפלאה, גם ללא סומק קרמי מתחת.

בתמונות למטה ניתן לראותו אותו מיד אחרי טשטוש (ורדרד-אפרפר בהיר וחולני), ואחרי 5 דקות. נכון שבתמונה התחתונה לא רואים כלום, אבל אני נשבעת שהוא שם, מתמזג בצורה נפלאה עם העור.



בשורה התחתונה, הייתי מליצה עליו לבנות בעלות עור רגיל ולא בעייתי מבחינת פיגמנטציה ואקנה, שרוצת כיסוי ביינוני.

ציון סופי:
4 כפות