יום ראשון, 29 במאי 2011

ביקורת - מסקרה Diva's Lashes של Pupa

את המסקרה הזו קניתי לפני בערך חצי שנה, אחרי שקראתי את הפוסט של קורין מריסים ורסיסים. היה בדיוק מבצע בסופר פארם של מסקרות של פופה ב-40 שקל. לא תכננתי לקנות אותה כשנכנסתי לסופר פארם, אבל כשראיתי שיש מבצע הייתי חייבת לקחת אותה.


האריזה של המסקרה היא אדומה, בצורת חרוט, כשהבסיס הוא צר יותר והפקק הוא הרחב.

בגלל שידית המברשת היא רחבה, האחיזה בה נוחה, ואני מרגישה שהיד שלי יצבה ולא רועדת.

במברשת עצמה היא יחסית רחבה, ככה שמי שלא רגילה למברשות כאלה תצטרך להתאמן קצת. אני בהתחלה הייתה תמיד מלכלכת את העפעף במסקרה כי לא הייתי רגילה לעבוד עם מברשת כה גדולה.
בגלל שהמברשת גדולה והפתח עצמו קטן יחסית, המסקרה לא יוצאת עם עודפי צבע. בתמונה למעלה ניתן לראות שבכלל אין עודפים על מברשת (בגלל לא ניגבתי אותה).

כמו שציינתי מלמעלה, המסקרה אצלי בשימוש כבר חצי שנה, אבל היא כמו חדשה. בקושי ניתן להבחין בהתייבשות קלה של הפורמולה, שבכלל לא משפיעה המריחה.

המריחה עצמה יוצאת אחידה. הריסים מופרדים, מוארכים, מעובים טיפה, ואפילו יש התעגלות קלה (אני לא משתמש במעגל ריסים), כל זאת כבר מהשכבה הראשונה.
בשכבה שניה יוצא אפקט יותר דרמתי, בדיוק כמו שאני אוהבת.

ולהלן התמונות:

ללא מסקרה בכלל



שכבה אחת



שתי שכבות



ולשם השוואה - עין ימין על 2 שכבות ושמאל ללא מסקרה



ולסיכום:
מסקרה מעולה.

ציון סופי: 5 כפות




3 תגובות:

  1. iefrat
    המסקרה חביבה, הצבע נפלא, אדום אולטימטיבי. לא מומלץ להחזיק מסקרה תקופה ארוכה. כדאי להשתמש במסקרה אחת או שתיים ואחרי 3-4 חודשים להשליך ולחדש.

    השבמחק
  2. באמת לא נהוג להשתמש במסקרה יותר משלושה חודשים? ואם לא משתמשים בה הרבה? גם אז? כלומר האם היא נוהגת להתייבש בהכרח או שפשוט תפעל פחות טוב?

    השבמחק
  3. זה מומלץ בגלל ההגיינה - הצטברות חיידקים. בגלל שכל הזמן מוצאים את המברשת, מורחים על הריסים וטובלים שוב בחומר, אז את מעבירה חיידקים ככה. וחיידקים משגשגים במקומות נוזליים.

    השבמחק