יום שבת, 18 ביוני 2011

BeautyCare Haul + ביקורות קצרות, תמונות וסווצ'ים

ביום חמישי סוף סוף נפלה בחיקי ההזדמנות להגיע לסניף של ביוטי קר בקניון הזהב. הבאסה הייתה שהיה לי זמן מוגבל כי בעלי היה צריך לאסוף אותי משם אחרי כמה זמן. לצערי גם לא ידעתי כמה זמן יש לי, כי כשהגעתי לשם, הוא כבר היה בדרך.

בסופו של דבר הייתי שם בערך חצי שעה, שזה כלום. יצאתי עם מלא דברים דברים שעלו לי סך הכל כ-63 ש"ח. שווה ביותר!!!

אז שנתחיל?


מימין לשמאל: מברשת לסומק פודרה מס' 125, מברשת סומק זוויתית מ' 106,  זוג מברשות קונטור מס' 6, ומכשיר להוצאת שחורים.

מברשת מס' 125 - הדברים הטובים: מאוד נוחה וההנחה איתה מדויקת. הדברים הלא כל כך טובים: נושרת בטירוף וקשה לטשטש איתה. לפני שימוש ראשון מומלץ לחפוף אותה כדי להוציא את כל השערות החלשות.

מברשת מס'  106 -  אני השתמשתי בה לפיסול עצמות הלחיים. היא גם מאוד נוחה ומדוייקת, אין לה נשירה מסיבית. הבעיה שגם איתה צריך מאוד קשה לטשטש את הקו שנוצר.

זוג מברשות מס' 6 - מעולות מעולות מעולות!!! מאוד נעימת למגע, רכות, אבל גם מספיק קשיחות כדי להיות מדויקות. השתמשתי בהן לשקע העיניים. יש לי עיניים קטנות ושטח עפעף פצפון, אז בגלל שהן קטנות הן ממש מעולות לי. ההנחה איתן ממש טובה ומדוייקת, והן גם מטשטשות סוף הדרך.

מכשיר להוצאת שחורים - אין לי כל כך מה לומר עליו חוץ מזה שהוא עושה את עבודתו נאמנה.



קניתי גם שני זוגות של ריסים מלאכותיים ודבק לריסים. לצערי עדיין לא יצא לי להשתמש בהן, אז אין לי מה לומר עליהם.




סומק מס' 07 -  סומק בצבע ורוד עתיק עם טיפונת גוון חום ונצנצים זעירים. בתמונות לא רואים את הנצנצים, אבל הם קיימים. הסומק נראה מאוד טבעי,  כל כך טבעי שקשה לראות אותו על היד (הנחתי עם המבקשת לסומק של ביוטיקר). על הלחיים זה סיפור אחד: הוא מאוד מחמיא, נותן מראה חי ורענן, והכי חשוב - עמיד! שמתי אותו ביום שישי והוא החזיק מעמד 8 שעות בבוקר ובצהריים בלי לדהות.
לצערי איך שהרמתי אותו היום לצילומים, הוא נפל לי ונשבר מסביב בחיבור של הסומק לפאן.



אייליינר מס' 04 - אייליינר נצנצים בצבע זהב. זה בעצם נוזל שקוף שמכיל בתוכו הרבה נצנצים. בשכבה הראשונה הוא מאוד עדין ואין ממש הרבה נצנצים. בשכבה השניה כבר ניתן לקבל מראה דרמטי אבל לא מוגזם. בשכבה שלישית מקבלים שכבת נצנצים אטומה.
אחרי ייבוש (משהו כמו דקה או 2 לייבוש מלא - די הרבה זמן) ניסיתי להעביר אצבע על הסווצ'ים, והנצנצים נשארו. למעשה לא משנה כמה שיפשפתי אותם, הם סירבו לזוז מהמקום. שאפו!
לא יצא לי לשים את האייליינר על העיניים (בכל זאת, מי ילך ביום-יום עם ליינר נוצץ?), אבל נראה לי שהוא הולך להיראות פיצוץ, במיוחד על איילינר שחור מתחת.

אז זהו להיום.
שיהיה לכולן שבוע טוב.

7 תגובות:

  1. מתה על המברשות טשטוש לעיניים שלהם - מעולות!
    תתחדשי על הכל! :-) אין כמו לצאת מהביוטיקר עם שקיות עמוסות...

    השבמחק
  2. אירנה שלום,
    תחילה אני חייבת לציין כי שמחתי לקרוא את הערותייך והארותייך בנוגע למוצרים שרכשת.
    חברת ביוטיקייר עושה מאמצים רבים על מנת לענות על צרכי לקחותיה ואף מקפידה לעמוד בכל תיקני האיכות האפשריים.

    מברשות 125 ו 106 מוחלפות בימים אלו לטובת סדרת מברשות חדשה העשויות שיער סינתטי במטרה לצמצם את השימוש בשיער טבעי כחלק ממגמה עולמית למנוע התאכזרות בבע"ח.

    סדרת מברשות זו עשוייה מסיבי ה "נאטראפיל" המהפכניים וביוטיקייר הנה החלוצה לעשות בהם שימוש. בשונה מהסיבים הסינתטיים הרגילים, לסיבי ה"נטראפיל" מבנה דק ונקבובי הנושא היטב אבקות ופיגמנטים.

    רמת הצפיפות של הסיבים בכל מברשת גבוהה בדיוק כמו במברשות העשויות שיער הטבעי, הן נטולות ריח ובקטריות ורכות מאד.
    חלק מן המברשות אף מסומנות בסימון הארנב.

    מברשת 125 נכנסת את סניפי ביוטיקייר כבר בימים אלו ומברשת 106 ככל הנראה תיכנס אל הסניפים בעוד כחודש ימים.

    בברכה
    שחר, נציגת ביוטיקייר.

    השבמחק
  3. מכשיר להוצאת שחורים? אמא'לה.. הדבר הזה נראה כמו שריד מימי האינקוויזיציה. איך זה עובד? סקרנת אותי.

    השבמחק
  4. מרג'ורי - זה בסדר, גם בעלי פוחד מוות מהדבר הזה...
    בעיקרון יש לך את השפיץ, שאיתו את "מחוררת" את השחור (נשמע מפחיד חחח). אחר כך את לוקחת את החלק העגול, מצמידה לעור סביב השחור, ככה שהוא נראה דרך החור, לוחצת חזק על העור ואז כאילו גוררת אותו על העור חזק, וזה מדמה את הפעולה של למחוץ אותו בין הציפורניים (כמו לפוצץ חצקון). מקווה שהבנת.

    השבמחק
  5. הי אירנה,
    ברכות על האתר החדש.
    גם אני מכורה לאיפור (וגרה בצפון)
    אני מאוד אוהבת לקנות ב"ביוטי קר" בכלום כסף יוצאת עם המון מוצרים.
    קניתי מהם את הסט מברשות ב-19.90ש' והמברשת להנחת צללית התפרקה לשנים. משאר המוצרים אני די מרוצה. הסומק שסקרת נראה נחמד. אבדוק אותו בפעם הבאה שאהיה בחנות.

    השבמחק
  6. אירנה יקרה , חיפשתי את המייל שלך ולא מצאתי. אחרי שהזוכה הקודמת בסומק בבלוג שלי לא השאירה פרטים , הגרלתי אותו שוב ואת זכית! אשמח אם תצרי עימי קשר במייל .

    haboleshet@gmail.com

    השבמחק