יום רביעי, 13 ביולי 2011

10 מוצרים שאף מגירת איפור לא שלמה בלעדיהם (6 מאסט + 4 אופציונליים), וגם עדכון קצרצר

שלום בננות.

מצטערת על מחסור העדכונים בזמן האחרון. הייתי שבוע באילת וחזרתי עייפה אך מרוצה (למרות שלא קניתי שם בכלל איפור - אני בשוק מעצמי! אבל בעלי מרוצה). חוץ מזה עכשיו גם אין רכבות מהדרום, אז אני קמה כל בוקר ב-4 וחצי כדי להגיע לעבודה בזמן, וחוזרת הביתה לקראת 7 בערב, כשכבר אין תאורה טובה לצילום סווצ'ים (התאורה שלי בבית על הפנים).
יש לי כמה וכמה מוצרים חדשים מהתקופה האחרונה (כמה ממאק וכמה מוואו) שיקבלו סקירה בקרוב.

ולהלן הדבר העיקרי שלשמו התכנסו כאן היום:
עשרת המוצרים שלדעתי כל אחת צריכה במגירת האיפור שלה. 6 שהם מאסט לטעמי, ו-4 שלדעתי לא חובה, אבל תמיד יוסיפו עוד.
  1. מייקאפ - מייקאפ טוב הוא הבסיס לאיפור. הוא בעצם מחליק את הפנים שלנו ומהווה "דף לבן" לתחילת האיפור. לדעתי גם מי שיש לה עור מושלם ללא פגמים זקוקה למייקאפ, אפילו ברמת כיסוי הכי נמוכה שיש. מייקאפ גם עוזר לשאר האיפור להתקבע יותר טוב (למשל סומק כמעט ולא יחזיק לעולם על עור ללא מייקאפ). יש מאות סוגים של מייקאפ וכל אחת יכולה להתאים לעצמה את מה שעובד בשבילה הכי טוב, החל ממייקאפים כמעט שקופים ועד לכיסוי אטום לחלוטין, מייקאפים נטולי שומן, מירליים, נוזליים, קרמיים וכו'.
  2. פודרה - מקבעת את המייקאפ ועוזרת לו להחזיק מעמד יותר זמן. בחורף לפעמים אפשר להסתדר ללא (תלוי במייקאפ), אבל בקיץ הוא הכרחי בגלל כל הזיעה (פיכס). אין דבר יותר מזעזע מלראות מישהי שהמייקאפ נמס לה מהפנים כי היא לא קיבעה אותו. קיימות פודרות בצבעי העור, שדורשות התאמה לצבע העור, וגם פודרות שקופות, שהן בעצם נראות לבנות במיכל, אבל מתקבלות שקופות על הפנים. ניתן להשיג אותן גם מוצקות וגם בתפזורת.
  3. פריימר לעיניים - אני לא מבינה איך שנים הייתי מסתובבת עם צללית דהויה שחצי ממנה נכנסה לקפלים בעפעף. ולא רק שזה עוזר לעמידות, מרבית הפריימרים גם גורמים לצללית להיות רוויה יותר וחיה יותר. רוב הפריימרים מקבלים שקופים  על העין, ככה שמי שצריכה להסתיר כלי דם, מומלץ לה לחפש פריימר עם כיסוי גבוה (למשל פיינטפוט של מאק - טכנית הוא לא פריימר, אלא צללית קרם, אבל הוא מעולה בתור פריימר).
  4. מסקרה - אני יכולה לוותר על צללית ואפילו על אייליינר, אבל על מסקרה בחיים לא. בכמה משיחות זריזות של המברשת ניתן לקבל מיידית מראה חי יותר ועירני יותר. פעם אחת יצא לי ששכחתי לשים מסקרה בבוקר, והרגשתי כאילו אני ערומה. מבחר המסקרות הוא עצום, החל מסוגי מברשות שונים ומשונים, וכלה בצבעים מדהימים.
  5. מברשות איפור - את יכולה להשתמש במייקאפ הכי יקר ובצללית הכי פיגמנטית, אבל אם אין לך מברשת טובה להנחה או טשטוש אז הם לא שווים כלום. המאסט שלי הם מברשת למייקאפ, לפודרה, לצללית (הנחה וטשטוש - יכולה להיות אותה מברשת) ולסומק.
  6. מקדם הגנה - אמנם טכנית זה לא נחשב כאיפור, אבל בארצנו הקטנה והחמה זה דבר הכרחי. אני לא יוצאת מהבית בלי לשים קרם הגנה על הגוף. לפנים יש גם מקדמי הגנה מיוחדים, וגם ניתן להשתמש בפריימר או מייקאפ עם מקדם הגנה (בד"כ נמוך, ככה שלבהירות עור מומלץ להוסיף מוצר נוסף).
וזה היה הבסיס. אם את מהמשקיעות ורוצה לתת טאץ' נוסף, את מוזמנת להמשיך לקרוא :-)
  1. סומק  - לא מאסט, אבל תמיד מומלץ. יכול לשדרג כל הופעה. אני רק לאחרונה נכנסתי לקטע של סמקים ואפשר להגיד שהתמכרתי. את ההבדל רואים הכי טוב בתמונות: במקום פנים חיוורות רואים פנים עם הסמקה נעימה לעין ומאוד מחמיאה. למראי טבעי ורך מומלץ להשתמש בסומק קרמי ולא במוצק.
  2. שפתון/גלוס - כמו הסומק, מוסיף המון לאיפור. כששמים מייקאפ, לשפתיים יש נטייה להיבלע מתחת למייקאפ, וקצת צבע יעשה את כל ההבדל.
  3. אייליינר - תוחם את העין מלמעלה בצורה מחמיאה וגורם לריסים להיראות יותר ארוכים ומלאים. בעזרת אייליינר ניתן לתת אשליה של עיניים יותר גדולות, יותר קרובות, יותר רחוקות ועוד, והכל בעזרת טכניקה נכונה. ניתן למצוא טוטוריאלים מעולים ביוטיוב.
  4. עיפרון עיניים לבן -  לתיחום פנימי של העין. נותן אשליה של עין גדולה ופתוחה יותר. בתור בעלת עיניים קטנות, אני לא יכולה בלעדיו.לבעלות עיניים קרובות ניתן גם לשים בזוית הפנימית של העין לקבלת מראה של עיניים רחוקות.
אני רוצה רק להבהיר שהרשימה היא דעה שלי בלבד. לכל אחת יש דרישות שונות מהאיפור שלה, ככה שיכול להיות שחלק מהדברים שרשמתי לא יתאימו לה, או שיתווספו לה דברים לרשימה. כמובן כולכן מוזמנות להגיב לפוסט ולספר על המוצרים שלכן.

6 תגובות:

  1. יופי של פוסט.
    באמת איך פעם הצליחו להתאפ בלי פריימר לעיניים?...

    אני הייתי מוציאה שניים מהרשימה של המאסט ומחליפה בשניים אחרים.
    מוציאה מהחובה:
    1. פודרה - מאוד תלוי בעור, בעונה ובסוג המייק אפ כך שזה לא חובה.
    2. מקדם הגנה - זה פשוט לא מוצר איפור למרות שהוא חובה.
    מכניסה לחובה:
    1. שפתון - משהו לשפתיים כל דבר, אפילו באלם. זה מאוד נשי במאמץ מינימלי.
    2. סומק/ברונזר/הצללה - חשוב לחימום הפנים, לפיסול, להוצאה מהחיוורון.

    כל אלו חובה במגרה אבל לא חובה ביומיום שאז הכי חשוב לדעתי: מייק אפ, מסקרה ושפתון.

    השבמחק
  2. כן, קלעת בול לדעות שלי.
    אני אוהבת את אילת, אבל הייתי שם כ-כך הרבה פעמים, שנמאס לי, ותמיד איכשהוא לא קניתי איפור, למרות שזול יותר, עכשיו אני רוצה לנסוע לחו"ל לקנות שם.
    מחכה לסקירה על המוצרים של וואו ומאק.

    השבמחק
  3. קודם כל אני חייבת לציין שאצלי בגלל שהעיניים קטנות לא אכפת לי כמעט משום סוג של איפור חוץ ממסקרה. אבל לאחרונה לא נתקלתי בשום אחת ראויה...:(.. יש לכן המלצות?

    השבמחק
  4. בדיוק המוצרים שאני חייבת, רק בלי העפרון הלבן :)
    אחלה פוסט :)
    ומשום מה, למרות שהרבה מאוד אנשים אוהבים את אילת, אני לא מצליחה לראות את האטרקטיביות שלה (מלבד העובדה שאין שם מע"מ).

    השבמחק
  5. תודה לכן על התגובות.

    דנרה - תודה. פריימר זו באמת המצאה נהדרת. וכמו שאמרתי בפוסט, הרשימה היא דעתי ולא מדע מדוייק. לכל אחד יש את הדברים שעובדים בשבילו.

    מיכל ואירנה (אהבתי את השם :) )- אני לא הייתי באילת מאז הטיול השנתי של כיתה י"ב, ובסופו של דבר היה כיף (חוץ מהחום... בעעעע).

    השבמחק
  6. מסכימה עם הרשימה, אבל הייתי מחליפה את הפריימר לעיניים בקונסילר!! מאסט מאסט מאסט מבחינתי.

    השבמחק