יום שבת, 23 ביולי 2011

ביקורת + סווצ'ים - סומק קרמי של מייבילין - Maybelline Dream Touch Blush

לפני שבועיים סוף סוף קניתי את הסמקים הקרמיים הראשונים שלי (הגיע הזמן, לא?). אחרי שקראתי כל כך הרבה ביקורות חיוביות הייתי חייבת לנסות. חוץ מזה היה גם בדיוק בסופר פארם מבצע של 1+1, אז ברור שלקחתי 2! סה"כ ראיתי בסטנד של מייבילין 6 גוונים.

2 הצבעים שבחרתי היו גוון מס' 5 וגוון מס' 7. מה שהיה מוזר לי זה שבין 2 המיכלים היה הבדל, אמנם קטן אבל עדיין קיים. מאוד מוזר במוצר יחסית חדש של אותה חברה.






בכל התמונות שצילמתי צד ימין הוא גוון מס' 5, ובצד שמאל גוון מס' 7.

גוון מס' 5 הוא גוון ורדרד עם נגיעת אפרסקות. נראה מעולה גם במיכל וגם בסווץ', ובמיוחד על הלחיים.
גוון מס' 7 הוא בצבע rose (יש לזה בכלל שם בעברית?) מאוד מקסים. בתאורות מסויימות הוא יכול להיראות סגלגל במקצת.
מה שמוזר לי זה שדווקא גוון מס' 7 (אי אפשר היה לתת להם שמות? זה מעצבן לרשום מספרים!) כשהוא מטושטש, נראה יותר כתמתם מאשר גוון 5.
בשני הגוונים יש שימר מאוד עדין, כך שגם מי שסולדת מנצצוץ תוכל לאהוב אותם, לפחות לדעתי.

המוצר עצמו מגיע בצנצנת זכוכית עם מכסה פלסטיק מתברג. 
הפורמולה מאוד קרמית ונמרחת  כמו חמאה. קל מאוד לטשטש ולעבד לתוך העור. אני מעדיפה להשתמש באצבעות כי ככה אני שולטת במדויק במידת הלחץ שאני מפעילה על העור כדי לטשטש (מידץ לחץ כמעט לא קיימת - פשוט מחליקים את האצבעות על העור והחומר מתמזג בצורה נפלאה).

העמידות שלהם טובה מאוד. אני תמיד מורחת אותם מעל המייקאפ, ושמה מעליהם פודרה שקופה וסומק רגיל.

מה שפחות אהבתי בסמקים זה שהם מתקבלים טיפה שקופים מידי לטעמי לאחר טשטוש (יש כאלה שדווקא יעדיפו את זה ככה). מרוב שהם מטשטשים כל כך טוב, אפשר בקלות להגיע לאובר-טשטוש (אם זה בכלל הגיוני). בגלל זה אני מעדיפה לצרף אליהם סומק רגיל.


ציון סופי: 4.5 כפות




7 תגובות:

  1. חבל שהם שקופים. דווקא סמקי מוס שלהם מאוד פיגמנטיים. נצטרך לבחון מקרוב אותם בפעם הבאה!

    השבמחק
  2. השוני בגוון של המכסה זה בהתאמה לגוון שבפנים אם אני לא טועה, כך לפחות זה היה בסמקים הקודמים שלהם.
    ראיתי את החדשים האלו אבל לא יצא לי לנסות אותם. תתחדשי.

    השבמחק
  3. מרינה - הם שקופים לטעמי, אבל יכול להיות שלך דווקא זה יתאים (לפי התמונות שלך בבלוג זה נראה לי שאת מעדיפה לשים סמקים בעדינות).

    דנרה - לא התכוונתי לצבע של המכסה, אלא לכיתוב של הגוון.

    השבמחק
  4. תתחדשי :)
    הסמקים נראים מעולה, אבל ממה שראיתי במשביר הם שימריים ממש (!). מה שכן - לא ניסיתי את כולם אז אולי אלה שנפלתי עליהם היו שימריים.

    השבמחק
  5. סופר דופר שימריים , אבל את זה קלטתי רק אחרי כמה שעות.. במריחה ראשונה ניראים מאט לחלוטין - מטעה בטירוף. את גוון 7 לא ראיתי בפארם , אולי הואמ אחד המוצרים המחודשים שלהם

    השבמחק
  6. דלילים מאד, עשיתי סוואטצ'ים של כולם על היד בסופר-פארם והם פשוט נעלמו לי אחרי טשטוש ממש עדין. אכזבה. אין בכלל מה להשוות לסמקים מוס.
    אירנה - את חייבת לנסות סמקים קרם של חברות אחרות - כשהם טובים אין בכלל צורך לשים מעל סומק רגיל.

    השבמחק
  7. אירנה וקאני - לדעתי הם לא כאלה שימריים. מצד שני, הסמקים הרגילים שלי מפוצצים בשימר (למשל הסמקיים האפויים של פופה), ככה שאם אני משווה את של מייבלין לפופה, אז במייבלין יש פחות שימר. כנראה שהכל יחסי ועניין של טעם.

    ישראל מייקאפ - אני דווקא פחות התאכזבתי. אבל כמו שאמרת, אין לי באמת למה להשוות אותם... בשביל סומק קרמי ראשון הם די סבבה לי. לא רציתי להשקיע במשהו יקר ולגלות שאני וסמקים קרמיים לא הולכים יחד.

    השבמחק