יום שבת, 16 ביולי 2011

Wow Haul - התחדשויות אחרונות מואו - סקירה, תמונות וסווצ'ים

לפני שבועיים בערך הלכתי לסניף החדש של ואו בת"א כדי לראות מה יש שם. ברור שבסופו של דבר יצאתי עם שקית מלאה בדברים מגניבים וזולים. אי אפשר להיכנס לואו בלי לצאת עם טונה של דברים.

אז זה מה שקניתי:


1. מברשת מס' 804 - מברשת אלכסונית לסומק.
2. מברשת מס' 812 - מברשת מניפה.
3. גלוס מס' 7.
4. סומק מס' 9.
5. ברונזר.
6. צללית לבנה מס' 27.

אז שנתחיל בסקירה?


מברשת מס' 804 - מברשת אלכסונית לסומק, מאוד רכה ונעימה. עדיין לא השתמשתי בה, אז אין לי כל כך מה להגיד עליה.

מברשת מס 812 - מברשת מניפה מעולה. אני משתמש בה להנחת סומק. הסיבה שקניתי אותה היא שיש לי נטיה להגזים בסומק עם מברשות רגילות, אז רציתי מברשת שלא תעמיס טונה של חומר ותיתן מראה טבעי. היא עמדה מעולה בציפיות שלי ועושה בדיוק מה שרציתי. אפילו בשימוש עם הסמקים הכי מפוצצי פיגמט שיש לי, היא  נותנת לי מראה טבעי ועדין.  בסמקים עם פחות פיגמנט אני פשוט מעבירה על הסומק ועל הלחיים כמה פעמים. חוץ מזה, גם לא הייתה נשירה של שיערות מהמברשת, דבר שיכול להיות קריטי במברשת כזו, וזאת כי יש לה יחסית מעט שערות.



גלוס מס' 7 - גלוס קורלי נפלא, בעל כיסוי בינוני. יצא לי לעשות סווצ' של פאפיה של רבלון, והוא ממש דומה לו, כמעט דיופ מושלם. הגלוס מכיל בתוכו שימר מוזהב שנראה מעולה על השפתיים. מאוד אהבתי את האריזה הלחיצה בשילוב עם הספוגית הרגילה של גלוסים (שכחתי לצלם אותה - מקווה שתסלחו לי). לדעתי זה יקל על הוצאת החומר שהגלוס יהיה לקראת סיום.





סומק מס' 9 - סומק ורוד טבעי ועדין. בתמונות הוא קיבל טיפה גוון חום משום מה, למרות שבמציאות הוא שילוב של ROSE עם קצת צבע אפרסקי. יש בו מעט שימר עדין, שבקושי רואים כששמים על הלחיים. בגלל שהוא כזה עדין, יש צורך במספר שכבות כדי לקבל צבע נראה לעין (בשימוש עם מברשת מניפה). יתאים בעיקר לבעלות עור בהיר עד בהיר-בינוני. העמידות של היא סבירה. אחרי 12 שעות יש דהייה של הצבע, אבל הוא לא נעלם לגמרי מהפנים.





ברונזר - הברונזר הראשון שאי פעם קניתי. בא בכמות ענקית של 25 גרם. בתמונה הראשונה בפוסט ניתן לראות איזה ענקי הוא בהשוואה לסומק והצללית. הברונזר מגיע בגוון אחד בלבד, לא כתום מידי, שנתן חמימות נעימה לפנים. כשסתכלים עליו לפני שפותחים אותו פעם ראשונה, רואים מעיין ציור של פרח מכוסה בנצנצים זהובים. זה מטעה כי בטוחים שהברונזר כולו מכיל שימר, אבל בעצם זו רק שכבה דקה של נצנצים, שבוויש הראשון עם מברשת נעלמים. מי שלא אוהבת נצנצים, מומלץ שלפני השימוש הראשון תעביר כמה ווישים על השטח כדי להיפטר מהנצנצים ולהישאר עם ברונזר מאט לחלוטין.
בסווצ' למעלה השתמשתי במברשת רחבה  ושמתי שכבה אחת. ב-2 שכבת ניתן להגיע לצבע יותר כהה שיתאים גם לבעלות עור ביינוני.
העמידות שלו לא רעה. אחרי 12 שעות עדיין רואים אותו. הבעיה היחידה שלי איתו היא שכשהשתמשתי בו על הצוואר כדי להשוות אותו לצבע של המחשוף, אז עד סוף היום הוא פשוט התקפל לי לתוך הקמטים שיש בצוואר.




צללית מס' 7 - צללית בצבע לבן מאט לחלוטין. קניתי אותה כדי להבהיר את עצם הגבה והזווית הפנימית של העין כשאני משתמשת בצלליות בצבע מאט. כשהייתי בחנות עשיתי סווצ' עם האצבע ומאוד התלהבתי כי הצבע היה נהדר ורווי , אבל כשהגעתי הביתה ושמתי בעין עם מברשת די התאכזבתי. הצבע היה דהוי למדי. לא משנה כמה שכבות שמתי, הלבן עדיין לא היה מספיק בולט לטעמי. הצללית הזו הייתה הדבר היחיד מואו שאכזב אותי.


15 תגובות:

  1. תתחדשי! בדיוק לפני מספר ימים הייתי בואו ויצאתי בידיים ריקות...
    אני יכולה להעיד שגלוס זה לא דומה לפפאיה אבל נכון יש להם את אותו גוון, רק שלפפאיה אין שימר בכלל. יש לך סווטצ'ים מעולים על שפתיים

    השבמחק
  2. ברכות על הקניה, תהני!
    אני מאוד אוהבת את וואו, ביוטיקר, ומיי קוסמטיקס, במעט כסף - המון מוצרים, נכון יש מוצרים שאפשר להתאכזב מהם, אבל יש כאלה שאני מאוד מרוצה, והם לא נופלים ממוצרים של החברות ה"מאוד יקרות" שיש לנו בארץ, לצערי סניף הוואו שלי קצת רחוק, מקווה שייצא לי להיות שם בקרוב יש לי תכנון על כמה מוצרים. דרך אגב, יש לי 2 פלטות של 5 צלליות, (גווני תכלת וגוונים חומים) האיכות מעולה ואני מאוד מרוצה.

    השבמחק
  3. מרינה - תודה :) ומשום מה אני זוכרת שלפפאיה יש שימר. מצד שני, בדקתי אותו לפני איזה חודש, אז כנראה שהזכרון שלי לא משהו :-\

    מיכל - תודה. ואת בהחלט צודקת. פלטות אני לא קונה כי יש לי 2 של קוסטל סנטס, עם 88 צלליות בכל אחת. הצצליות הבודדות שאני קונה זה צלליות שהולכות אצלי חזק, כמו לבן מאט ושימרי, שניתן לשלב בכל איפור, ושחור לעיניים מעושנות

    השבמחק
  4. עשית לי חשק לברונזר, כמה הוא עלה? :]

    השבמחק
  5. kani - אם אני זוכרת נכון, בערך 35 שקל.

    השבמחק
  6. ברוכה הבאה למועדון הברונזר :-) את עוד תתמכרי, את תראי...

    השבמחק
  7. תתחדשי :)
    אני לא כ"כ אוהבת את מברשת המניפה שלהם. יש לי אותה והיא שוכבת אצלי כמעט בלי שימוש. את המברשת לסומק, אגב, אני מאוד אוהבת ומשתמשת בה כבר תקופה ממש ארוכה. לדעתי ה-804 לא לוקחת כ"כ הרבה חומר, להיפך. תני לה צ'אנס... [למרות שזה עניין אישי, ואם המניפה נוחה לך- זה מה שחשוב]

    עשית לי חשק לגלוס :) נראה לי שיצאו להם מוצרים חדשים, כי אני לא מכירה את הגוון ולא מכירה את האריזה עצמה. הגוון מקסים והסטווצ' יצא מצוין ;)

    השבמחק
  8. IsraelMakeup - זה בסדר, הוא כבר נכנס לרוטינה היומית שלי :)

    אלטר אגו - בדיוק היום בבוקר השתמשתי ב -804 להצללות והיא באמת טובה. היא מטשטשת בצורה נפלאה.
    באמת נראה לי שהגלוסים האלה חדשים כי לפני כמה חודשים הם היו באריזה רגילה.
    אה... ותודה :)

    השבמחק
  9. תתחדשי על הכל. הליפגלוס נראה מגניב, כנ"ל הברונזר, הצללית והסומק. וגם המברשות :)
    עכשיו עשית לי חשק לקפוץ ל-WOW לראות מה יש להם שם :)

    השבמחק
  10. אירנה - תודה :) מה שכיף בחנויות כמו ואו וביוטיקר זה שתמיד אפשר למצוא שם משהו, והמחירים הזולים זה בונוס שווה במיוחד.

    השבמחק
  11. לגמרי. אצלי זי מצחיק - אין לי ביוטיקר (או וואו) קרוב, אז אני בוחרת מה אני רוצה באתר ואז מבקשת מחבר שלי שיקנה לי את הרשימה כשהוא עובר באזור בו יש ביוטיקר D:

    השבמחק
  12. נראה לי עדיפה הדרך שלך. כשאני נכנסת לחנות, מרוב שיש כל כך הרבה דברים במדפים ובסטנדים, אני פשוט לא יודעת לאן להסתכל קודם P-:

    השבמחק
  13. ממליצה בחום על הברונזר מקנה לפנים מראה חלק הכמות גדולה והתוצאה מרשימה

    השבמחק
  14. אני מאוד התרשמתי מהבונזר של וואו והצלליות אבקה פשוט חבל על הזמן הם מבריקות אני ממליצה בחום אבל יש כמה צבעים של צללית אבן שלא היתלהבתי המברשות מצוינות הפודרות מחזיקות מעמד ונמרחות נהדר על העור יש מוצרים שעדיין לא ניסיתי כמו המייקאפ והקונסילר ווד מוצרים אבל מה שקניתי ונהנתי גם מהאיכות וגם מהמחיר ששוה לכל כיס

    השבמחק
  15. תתחדשי!
    כמה הסומק עולה?
    וכמה הגלוס עולה?
    אהה ובאיזה סניף קנית??

    השבמחק