יום שבת, 24 בספטמבר 2011

ביקורת על Missha Pefect cover BB cream

לאחרונה, בשקט בשקט, גם הישראליות מתחילות להתמכר למוצר איפור שהאסייתיות מתות עליו כבר שנים - ה-BB Cream.
זהו מעיין מייקאפ קליל ביותר, שבמקור בכלל הומצא ע"י רופא עור גרמני כדי להקל על עור מגורה ואדמומי אחרי טיפולים כגון לייזר, עור שסובל מאקנה וכו'. בנוסף לתכונות המרגיעות שלו, הוא מעניק גם כיסוי קל לעור. מה יכול להיות יותר טוב? גם מטפל וגם מסתיר!

אחרי התלהבות מסיבית בבלוגים למינהם, החלטתי גם אני לבדוק על מה כל המהומה. רציתי מייקאפ קליל שמתאים לקיץ הישראלי, בעל מקדם הגנה גבוה, כיסוי סביר + ועמידות.
עשיתי מחקר קטן וקראתי על סוגים רבים של BB Cream עד שמצאתי משהו שנראה לי הכי טוב בשבילי. בגלל שיש לי נמשים ואדמומיות רבה בפנים, חיפשתי משהו עם אקסטרא כיסוי. ה-Missha Pefect cover BB cream נשמע כמו אחלה פתרון.
אצתי ורצתי לאייבי, וקניתי אותו במחיר מצחיק  של 12 דולר. הגוון שבחרתי הוא מס' 21 Light Beige (בסך הכל אין כל כך הרבה גוונים לבחור מהם. באתר שלהם מפיע גוון נוסף - 23 Natural Beige, אבל ראיתי באינטרנט גם גון יותר בהיר וגוון יותר כהה. אחרי בדיקה נוספת באתר שלהם, גיליתי שרק למיכל הקטן של ה-20 ml יש 2 גוונים. בגדול יש סה"כ 5. ניתן לראות את הגוונים כאן. תודה לנועה מהתגובות שהאירה את תשומת ליבי). בנוסף יש בו מקדם הגנה של 42, פלוס מאוד גדול בקיץ הישראלי.
אחרי שבוע הגיעה החבילה המיוחלת. הקרם היה עטוף בצלופן עם לבבות וסרט. כמובן שמיד צילמתי את זה לפני שפתחתי, אבל לצערי אני לא מוצאת את התמונות. בנוסף קיבלתי מלא מלא דוגמיות של קרמים אחרים, שעדיין לא פתחתי אותם ד"א. למי שמתעניינת, קניתי את זה ממוכר בשם Spicygoods.





המוצר מגיע בטיובה לחיצה עם משאבה, בעלת כמות חומר עצומה של 50 ml (!!!),כשמייקאפ רגיל מגיע לרוב בכמות של 30 ml. המוצר קיים גם ב-20 ml, אבל בטיובה לחיצה ללא משאבה.

הדבר הראשון שעשיתי כשקיבלתי אותו הוא להריח. לדעתי הדעות לגבי הריח יהיו חלוקות. יש לו ריח של קרם טיפולי וקצת זכר של ריח של קרם הגנה. אם מישהי זוכרת את הקרם אבוקדו שמכרו (או שעדיין מוכרים) בבית מרקחת לטיפול בגירויים, אזה הריח מזכיר אותו. לי דווקא הריח לא מפריע.


בהתחלה כשהוצאתי קצת חומר, אמרתי לעצמי "פאק!! זה בהיר מידי וורוד מידי" (אני בערך nc 15 בגוונים של מאק בחורף, ומעט כהה יותר בקיץ) ומייד התבאסתי. אבל אל דאגה, אחרי שהוא מתייבש הוא מתכהה ומצהיב טיפה, ומתאים לי בול.

החומר עצמו נראה סמיך כשהוא יוצא מהטיובה, שכן כשהוצאתי קצת ליד הוא שמר על הצורה ולא התפזר, אבל כשהתחלתי לטשטש אותו, הוא התנהג כמו מייקאפ נוזלי והיטשטש בצורה נפלאה.
אחד הדברים הפחות טובים בו זה שלוקח לו זמן להתייבש אחרי ששמים אותו על הפנים. לצערי אין לי זמן בבוקר לחכות לייבוש מלא, אז אני מפדרת מעליו כשהוא עדיין דביק כזה, מה שלא פוגם בתוצאה הסופית.
הכיסוי שלו לא רע בכלל, כמו שכבה דקה של קולורסטיי של רבלון. מספיק בשביל לכסות אדמומיות ולעדן את הנמשים שלי. בימים שצץ לו פצעון, אני חייבת להשתמש בקונסילר כדי לכסות אותו, אחרת רואים אותו דרך ה-BB Cream. 
מבחינת עמידות, גם הייתי משווה אותו לקולורסטיי. מצד שני, קולורסטיי מעולם לא היה סופר עמיד עליי, ואחרי 12 שעות הייתה נזילה קלה שלו מהפנים שלי (יש לי עור מאוד שמן). אחרי שיחה בטלפון הנייד אפשר לראות מייקאפ על המסך. הדבר היחיד שבאמת מחזיק אצלי 12 שעות זה הדאבל-וור של אסתי לאודר.
מה שכן אהבתי, שזה שסמקים אבקתיים שרדו עליו בצורה נפלאה, גם ללא סומק קרמי מתחת.

בתמונות למטה ניתן לראותו אותו מיד אחרי טשטוש (ורדרד-אפרפר בהיר וחולני), ואחרי 5 דקות. נכון שבתמונה התחתונה לא רואים כלום, אבל אני נשבעת שהוא שם, מתמזג בצורה נפלאה עם העור.



בשורה התחתונה, הייתי מליצה עליו לבנות בעלות עור רגיל ולא בעייתי מבחינת פיגמנטציה ואקנה, שרוצת כיסוי ביינוני.

ציון סופי:
4 כפות


10 תגובות:

  1. עשית לי חשק לנסות!
    יש לך את רשימת המרכיבים שלו?

    השבמחק
  2. הייתי בטוחה שהוספתי את התמונה של המרכיבים :-/
    בכל מקרה הוספתי אותה עכשיו :)

    השבמחק
  3. מוצר מוצלח אבל לוקח לו זמן להתקבע.
    גם ה- 23 ממש בהיר ומתאים את עצמו לעור.
    הייתי רוצה שיעשו גוון כהה יותר מזה.

    השבמחק
  4. מוצר מאוד מוצלח שטרם נסיתי, אבל אני רואה אותו בזמן האחרון אצל כל בלוגרית כמעט

    השבמחק
  5. הוא נמצא ב-Wish List שלי כבר כמה חודשים ועכשיו נראה לי שהוא ראשון בתור כהזמנה הבאה שלי!
    אחלה סקירה!

    השבמחק
  6. דנרה - אם אני לא טועה, ראיתי באיביי גוון מספר שלושים ומשהו, למרות שבאתר הרשמי שלהם הוא לא מופיע.

    שירי - תודה :)

    השבמחק
  7. יש גוון יותר כהה שגם מופיע באתר שלהם.
    הוא מסםר 31. אבל לפי מה שקראתי הוא מתאים יותר לגוון שלי (NC42-43).


    והנה הקישור בו הוא מופיע (הBB הראשון מבין כולם)
    http://www.misshaus.com/pageControl.php?page=BB

    השבמחק
  8. ועכשו גם ראיתי באתר שמופיע גם גוון 27..
    http://www.misshaus.com/pageControl.php?page=mainProductDetail&p_code=MSMS1052

    השבמחק
  9. אז אחרי בדיקה חוזרת באתר שלהם, מסתבר שבמיכל של ה-20 ml קיימים רק 2 גוונים, ובזה של ה-50 ml יש 5 גוונים.
    תודה נועה :)

    השבמחק
  10. יש לי אותו בגוון 23. כרגע אני משתמשת בו בתור מקדם הגנה עם מייק אפ קליל מעל (10 hour sleep של בורז'ואה). לפעמים אני משתמשת בו לבד עם פידור קל מעל, כי בלעדיו הוא נראה מאוד מבריק עלי (עור מעורב).
    מסכימה לגבי הריח, מזל שהוא לא דומיננטי.
    מוצר מעולה

    השבמחק