יום רביעי, 19 באוקטובר 2011

ביקורת על NYX Mega Shine Lip gloss + סווצ'ים

אז אחרי שסקרתי את הסמקים הקרמיים והסמקים באבקה של ניקס, הגיע תורם של הגלוסים.

הקניה שלהם הייתה לגמרי בלתי מתוכננת. נכנסתי לאיביי כדי לקנות סמקים, בחרתי 2 בקרם ו-3 רגילים, וחשבתי לעצמי: "טוב... עדיין לא הגעתי ל-50$, אז אפשר להתפרע עוד קצת". לא בדקתי סווצ'ים ולא ביקורת. אמרתי לעצמי שאם הם כאלה זולים, אלך על צבעים שבמקום אחר לא הייתי מעיזה לקנות.



משמאל לימין: Juicy Red, Burgundy, Golden Pink


הצבעים שבחרתי הם: Juicy Red, Burgundy ו- Golden Pink.


כמה מילים כלליות:
לכל הגלוסים שקניתי יש ריח ממש חזק ומלאכותי של פירות. מזכיר לי המסטיק ברבי הורוד של פעם, השטוח עם המדבקה המצורפת. מרגישים אותו גם אחרי ששמים על השפתים. לי אישית אין בעיה עם ריחות, אבל למי שכן, מומלץ מאוד לחשוב פעמיים לפני הקניה. בתור מבחן נתתי לחתול שלי להריח אותם. החתול שלי שונא ריחות חזקים (כמו מסיר לק למשל). בשניה שפתחתי את הגלוס מתחת לאף שלו, הוא דפק ספרינט לחדר אחר ולא רצה לצאת במשך חצי שעה. ראו הוזהרתם.
בנוסף יש לגלוסים בעיה קלה של דביקות אחרי כמה דקות, בעיקר בגלוסים הפיגמטיים יותר (ה-Burgundy למשל).






Juicy Red - הכי פחות פיגמנטי בחבורה, וזה שהיו לי הכי הרבה ציפוית ממנו. בהתחלה חשבתי שהוא יהיה אטום יותר ויתקבל צבע הרבה יותר מורגש. במקום זה, השפתיים מקבלות גוון של "הרגע אכלתי סוכריה על מקל".  הוא נטול נצנצים/שימר לחלוטין. הוא גם הכי פחות דביק בחבורה, ועקב כך, הכי פחות עמיד. בקושי שרד סיגריה וקפה של הבוקר.




Burgundy - הגלוס המנצח מבין השלושה. צבע יין משגע, במיוחד לסתיו והחורף הקרובים. הוא כל כך מפוצץ פיגמנט, שהייתי אפילו אומרת שהוא כמו שפתון נוזלי. יש בו מעט שימר עדין ביותר, שלא רואים אותו על השפתיים, אבל הוא כן תורם להברקה. ואם מדברים על הברקה, אז הוא כל כך מבריק וגלוסי, שכמעט ניתן לראות מה קורה מחץ לחלון מולו צילמתי את הסווצ'ים. בגלל שהוא כל כך פיגמנטי, ברגע שהחלק הגלוסי והמבריק דוהה, עדיין נשארת הכתמה של השפתיים. הבעיה היחידה שלו, היא שאחרי כרבע שעה הוא מתחיל להרגיש דביק, דבר שמתגבר ככל שהגלוס מתייבש יותר.
לפני שמניחים על השפתיים את הגוון הספציפי הזה, מומלץ קודם לנגב קצת על פתח המיכל כדי לא לשים יותר מידי חומר על השפתיים, ואז יהיה קשה להתמודד עם זה.




Golden Pink - צבע ורוד ברבי פרוסטי ומאוד חמוד. יתאים בעיקר לבהירות מאוד. על עור יותר כהה מ-NC/NW25, הוא יראה מוגזם. העמידות שלו ביינונית, בעיקר בגלל שיש בו כמות סבירה של פיגמט. לדעתי בגוונים ורודים כאלה, יותר מידי פיגמט יכול דווקא להרוס את הגלוס ולגרום למראה מוגזם. לפי השם אמור להיות בו טאץ' של זהב, אבל אותו לצערי רואים רק בתוך המיכל, וכשמניחים אותו על עור/שפתיים, אין זכר לזהב. גם הוא נהיה טיפה דביק אחרי שהגלוס מתחיל לדהות והפיגמט נשאר.


שורה תחתונה:
לפני שבוחרים צבעים, מומלץ לחפש סווצ'ים וביקורות באינטרנט כדי לא להתאכזב. מי שרגישה לריחות - ממליצה לך מאוד לא להתקרב אליהם.




ציון סופי: 4 כפות


4 תגובות:

  1. תתחדשי :)
    הגולדן פינק הכי תפס לי את העין [טוב, נו, זה לא חדש שבא לי על מוצרים של ניקס]

    השבמחק
  2. שנים הלכתי עם גלוסים, אם "פשוטים" בהיותי נערה ואם יוקרתיים (דיור, לנקום וכדומה) בבגרותי.

    בשנים האחרונות הפסקתי למרוח גלוסים, רובם שקופים דביקים ולא עמידים. אם ימידים הם מייבשים ולא יפים (בעיניי) אוהבת יותר שפתון מלא.

    אהבתי את המחיר וגם האריזה נחמדה. במחיר שכזה נחמד לחדש את הגלוס מידי פעם
    Golden Pink הוא היפה מבין כולם בעיניי.

    תתחדשי.

    השבמחק
  3. אני מתהה על גלוסים!! הכי אהבתי כאן את הגוון הפרוסטי, למרות שגם הצבע יין ממש מחמיא לך! אני פחות מתחברת לגוונים כהים כ"כ.
    ריחות חזקים ודביקות זה בעיה מוכרת בגלוסים - לי זה כבר לא מפריע, אני משתמשת בגלוסים כבר כ"כ הרבה שנים...

    השבמחק
  4. הצבע יין ממש מחמיא ויפה, רק חבל שהם לא מחזיקים מעמד עדיף לקנות אודם עמיד של חברת איפור אחרת

    השבמחק